Jdi na obsah Jdi na menu
 


Eva Josefíková

Eva Josefíková,*3.2.1990 - herečka

 

Eva Josefíková je česká herečka, která se narodila roku 1990 ve Vlčnově. Dlouholetá žákyně literárně-dramatického oboru uherskohradišťské zušky dostala nabídku hostování v Národním divadle. „Všechno to byla obrovská náhoda, ze které se ještě dnes nemůžu vzpamatovat,” nesměle říká Eva Josefíková z Vlčnova, maturantka uherskohradišťského gymnázia, které nabídli roli Barunky v Babičce režiséra J. A. Pitínského.
Díky tomu, že je velmi komunikativní extrovert, od čtvrté třídy chodila do dramaťáku k Hance a Stanislavu Nemravovým. Prošla mnoha soutěžemi, festivaly, nastudovala spoustu divadelních představení. Proto nebylo žádným překvapením, že si ke studiu vysoké školy vybrala činoherní herectví na Divadelní akademii múzických umění v Praze.

„Rodiče z toho nadšení zrovna moc nebyli, ale nechali mi volné ruce,“ říká vděčně dcera, která si jen chtěla udělat takovou soukromou maturitu z dramaťáku. Nepočítala s tím, že se na DAMU dostane, proto měla v záloze ještě studia mediální komunikace.

Oproti očekávání přijímačky udělala napoprvé. V porotě seděla i dramaturgyně Národního divadla Darja Ulrychová, která jí dva dny po zkouškách na DAMU nabídla roli.

„V Národním divadle otěhotněla herečka Magdalena Borová, a protože jsem podobný typ, nabídli mi hostování,” vypráví o životní náhodě Eva. „Ležím si nemocná v posteli, když mě vzbudí telefon. Na doporučení Darji Ulrychové volala dramaturgyně Babičky, jestli bych prý nechtěla hrát Barunku v Národním,“ popisuje ještě trochu překvapená studentka. „Odmítla jsem s tím, že musím nejdřív odmaturovat. Dramaturgyně se však mé odpovědi nezalekla, dala mi čas na rozmyšlenou a pak už se rozjel kolotoč pohovorů s rodinou, kamarády a hlavně s profesory ve škole,“ dodává Eva, která se nakonec rozhodla nabídku přijmout.

S režisérem Pitínským se setkala až teď ve středu, kdy se domluvili na hotovo. Teď už jen čeká na pokyny, nahrávky, scénář apod.

„Byl to zvláštní okamžik, který mi obrátil život naruby,“ přiznává amatérská herečka, kterou k divadlu přivedla maminka. Ta se v mládí a pak i profesně nějaký čas věnovala loutkoherectví, takže umělecké geny Eva získala z její strany. Další velký podíl na jejím úspěchu mají manželé Nemravovi, kteří Evu připravovali k přijímačkám na DAMU. „Stanislav mě připravoval v sólovém přednesu, Hanka v činohře - bez nich bych určitě nebyla tam, kde jsem teď,“ prohlašuje hrdě Eva, jež si zahrála Viktorku ve hře Hanky Nemravové, ale také Adélu ve hře Frederica Garcíi Lorcy - Dům Bernardy Alby.

„Jsem opravdu barunkovský typ - hodně lidí v životě mě k ní přirovnávalo,“ říká Eva, která v dětství prošla Hradišťánkem, hrou na zobcovou i příčnou flétnu. V současnosti chodí na hodiny zpěvu k Ivaně Zámečníkové, ale také se ráda zajde pobavit s přáteli.

„Beru to jako obrovskou zodpovědnost a mám obavy, jestli to vůbec zvládnu,“ přiznává mladá herečka, která se texty většinou učí na poslední chvíli. „V tomhle se tedy budu muset hodně zlepšit, ať si netrhnu ostudu - nemůžu si dovolit naučit se text mezi posledními, což mi kamarádi z dramaťáku tak trošku tolerovali,“ sahá si do svědomí Eva.

 

Zdroj: Osobnosti,cz

Narodila se v Uherském Hradišti, kde vystudovala gymnázium. Divadlu se začala věnovat v roce 1999 jako žákyně literárně-dramatického oboru Základní umělecké školy v Uherském Hradišti, pod vedením Hany a Stanislava Nemravových. V té době byla aktivní členkou divadelního souboru Dohráli jsme, kde ztvárnila např. Viktorku v autorském představení vycházejícího z Babičky Boženy Němcové, či Adélu ze hry Frederica Garcíi Lorcy - Dům Bernardy Alby. Absolvovala DAMU s pedagogickým vedením doc. PhDr. Darii Ullrichové, MgA. Evy Salzmannové, Jana Nebeského a Aloise Švehlíka.

V letech 2009-2010 hostovala v Národním divadle v roli Barunky v inscenaci Babička režiséra J. A. Pitínského. Hrála také ve hře Konec masopustu opět v režii J. A. Pitínského. Na podzim roku 2011 převzala ve Stavovském divadle roli Niny Zarečné v inscenaci Čechovova Racka pod režijním vedením Michala Dočekala, několik rolí hraje také v Enronu.

Od roku 2011 je členkou divadelní společnosti Tygr v tísni. Často spolupracuje se studenty filmových škol.

FILM A TELEVIZE

2010, Piko, režie Tomáš Řehořek, role Moniky
2011, Čertova nevěsta, režie Zdeněk Troška, role Štěpánky
2012, Probudím se včera, režie Miloslav Šmídmajer, role Elišky
2012, Signál, režie Tomáš Řehořek, role Verunky

zdroj ND Praha,cz

ROZHOVORY
 

Herečka Eva Josefíková: Texty se učím v horké vaně

Eva Josefíková hrála i čertovu nevěstu.

Eva Josefíková hrála i čertovu nevěstu. Autor: archiv E. Josefíkové

19.3.2012

Uherské Hradiště /ROZHOVOR/ - Probudím se včera. Tento snímek měl ve čtvrtek celorepublikovou premiéru. Jednu z hlavních rolí v něm ztvárnila i slovácká rodačka Eva Josefíková. Spolu se svými hereckými kolegy a režisérem přišla tento film v neděli představit do hradišťského kina Hvězda. V exkluzivním rozhovoru pro Slovácký deník pak prozradila, co bylo na natáčení nejnáročnější a kdo je jejím hereckým vzorem.

 

Je nějaký rozdíl mezi tím hrát ve filmu nebo v pohádce?

Svůj projev musíte vždy přizpůsobit žánru, ve kterém hrajete, a postavě, kterou máte ztvárnit. Člověk by byl sám proti sobě, kdyby měl ve svém hereckém rejstříku jen pár obecných „šuplíků” a z nich střídavě čerpal. Na druhou stranu charakter postavy samozřejmě určuje vize scénáristy a pana režiséra, já se do ní ale snažím vždy vtisknout něco svého. Z tohoto pohledu je rozdíl vždy, každé natáčení je jiné. Ale co se týče nálady na natáčení, tak ta se podle žánru neliší. Po práci se bujaře „večírkuje“ jak na komedii, tak na pohádce!

Jaká je vaše vysněná role?

Já o rolích raději nesním a ambice mám schované někde hluboko v podvědomí. Je to takový pud sebezáchovy. Takhle vím, že zpětně nebudu zklamaná. Obecně mám víc štěstí než rozumu, takže jsem příjemně překvapená, jak se to kolem mě hemží. Ale nic není nastálo a nedá se na to spoléhat. Mám ale ráda výzvy. A ta největší, se kterou jsem se doposud setkala, byla asi role Niny Zarečné v Rackovi ve Stavovském divadle.

Hrála jste již s několika herci či herečkami, kteří se v branži pohybují delší dobu. Dali vám nějaké rady do budoucna?

Jsem tím obklopena a jsem za to moc ráda. Mými hereckými pedagogy na škole jsou herci Národního divadla Eva Salzmannová a Alois Švehlík. S nimi jsme prožili intenzivně tři roky nasávání rad a zkušeností. Teď nás čeká premiéra absolventského představení, takže už jsme vhozeni do vody, uvidíme, jak poplaveme… Nemůžu zapomenout také na všechny herce, herečky a režiséry, se kterými jsem se setkala při zkoušení inscenací v Národním divadle. Bez jejich rad bych se na to jeviště bála postavit.

S kým jste si padla do oka, s kým se vám hrálo nejlépe?

To se nedá říct jmenovitě. Nebo vlastně dá, ale bylo by to na děsně dlouho. Například o Národním divadle jsem si myslela, že vztahy v souboru jsou tam spíše odosobněné a chladné. Musím ale uznat, že to tak vůbec není, anebo jsem měla vždy obrovské štěstí na kolektiv, jímž jsem byla obklopena. A natáčení, to je pro mě něco jako letní tábor, na kterém je vždy vedle spousty práce i spousta skvělých lidí. Mnohá přátelství trvají i po natáčení.

Do kin přichází nový český film Probudím se včera, v němž hrajete jednu z hlavních rolí. Jaká byla práce na něm?

Tak to byl ultra zážitek! Nezapomenutelné natáčení, přiznám se, že doposud moje nejmilejší. A je to právě kvůli těm lidem, kterými nás pan režisér obklopil. Jak herečtí kolegové, tak celý štáb. Dobrá nálada nás neopouštěla ani po sedmnáctihodinové směně.

Prozraďte, co bylo na natáčení filmu nejnáročnější?

Právě tyto dlouhé směny, při kterých se povětšinou natáčely velké hromadné scény s desítkami komparsistů. Musí se tam naplánovat každý krok. I když s tou bandou, se kterou jsme tam byli, jsme si to vždy dokázali nějak zpříjemnit. Snad až rozčilená jsem ale byla při natáčení na plovárně. Samozřejmě, že na plátně to vypadá, jako by bylo třicet stupňů, ale já myslela, že zmrznu!

Jak dlouho a kde jste ho natáčeli?

Film má dvě časové roviny, současnost a rok 1989, do kterého se hlavní hrdina vrací za svou láskou. Pro štáb to muselo být trochu schizofrenní, střídaly se jim pod rukama dvě party herců. Bylo to jako dva filmy v jednom, takže jsme se na place vůbec nepotkávali, nebo jen letmo míjeli. Naše dějová linka se natáčela něco přes měsíc převážně v Litoměřicích a pár záběrů taky v Praze.

Jaká byla spolupráce s idolem mnoha dívčích srdcí Jiřím Mádlem? Je veselý a usměvavý i mimo kameru?

Je to nesnesitelně ubručený starý chlap, je s ním strašná nuda a poslouchá divnou muziku! (smích) I přes to přese všecko ho mám ráda.

Čím si myslíte, že by mohl oslovit mladší generaci a čím zase tu starší?

Jirka nebo film? (smích) No tak Jirka už řadu let oslovuje všechny generace dam a dívek. Čím, to se musíte zeptat jich. A film vzbuzuje ve starších generacích nostalgii a v nás mladších ročnících srandu a údiv nad tehdejšími poměry - například. To jsem odkoukala z reakcí na různých předpremiérách. Zkrátka každý si tam něco najde.

Jak dlouho vám trvá naučit se roli a co vám v tom pomáhá?

U filmu stačí krátkodobá paměť. Naučit se pár obrazů, které se mají v nastávajících několika dnech točit. Na divadle je to složitější. Je potřeba mít text pevně usazený a sypat ho tzv. „na autopilota”. Pak se dá teprve tvořit a vymýšlet, co dál s postavou. Mně to jde ještě docela pomalu, ale hlava už si začíná postupně zvykat. Hra od hry to jde rychleji. Moje učební metoda je naložit se do pořádně horké vany a nevylézt z ní, dokud neumím, co potřebuji. Tam mi to jde nejlíp, ale pak mám zkroucené texty a rozmočené prsty… (smích)

Co nejveselejšího jste před kamerou zažila?

Na natáčení Probudím se včera jsem dostala při jednom z mála vážných dialogů s Jirkou půlhodinový záchvat smíchu, muselo se kvůli mně přerušit na chvíli natáčení. Prvních patnáct minut se pan režisér usmíval, pak už jsem ho tím začala trochu štvát, ale nešlo si prostě pomoct!

Hrajete i v divadle. Jaký je podle vás zásadní rozdíl mezi filmem a divadlem?

Práce v divadle je kontinuálnější proces. Premiéře předchází zpravidla dva měsíce zkoušení, někdy i více. No a potom se reprízuje a člověk má šanci to pokaždé zahrát trochu jinak. Je to v jemnostech. Něco vylepšit, něco i nechtěně pokazit, ale při další repríze se to pokusit opět napravit. Divadlo žije a herec pro něj v tu chvíli dýchá. Ve filmu je to jiné. Máte sice možnost se několikrát opravit a věříte, že režisér a střihač do filmu použijí opravdu ten nejlepší záběr. Ale jakmile padne poslední klapka, materiál se zakonzervuje a vy nemáte šanci už nic zahrát jinak. Proto se na své filmy dívám vždy jen jednou, na premiéře, ze zvědavosti. Většinou se totiž na sebe naštvu a najdu milion sto věcí, ve kterých jsem sama se sebou nespokojená.

Často vás srovnávají s Libuškou Šafránkovou, kdo je ale váš herecký vzor?

Stejně tak jako o rolích nesním, nemám ani svůj herecký vzor. Nechci nikoho napodobovat. Ale lidé, od kterých čerpám inspiraci, je kolem mě mnoho. Nezapomenutelná ale byla setkání například s paní Vlastou Chramostovou při Babičce, ta je bezpochyby morálním vzorem pro většinu našeho národa, včetně mě.

Proč jste se dala na studium herectví, co vás na tom zaujalo?

Neumím to jednoduše vysvětlit. Díky Hance a Standovi Nemravovým jsem měla k divadlu velice kladný vztah už od- malička a pod jejich rukama jsem k herectví dorůstala a budovala si k divadlu velmi kladný a silný vztah. Tehdy jsem přijímačky nebrala moc vážně, chtěla jsem studovat „normální” obor, ale teď si nedokážu představit, že bych dělala něco jiného. I když to, jestli budu mít práci, bude vždy záležet na vůli jiných, což mě dost znervózňuje. Ale zatím ta vůle je a jsem za to šťastná.

Byla jste odmalička exhibicionistka?

Vezmu-li v potaz všech těch x VHS kazet s mými různými vystoupeními, od žvatlajícího mimina přes besídky ve školce, ve škole, vystoupení s Hradišťánkem, vystoupení na hradišťské ZUŠce až k nějakým samovolným exhibicím na rodinných oslavách, troufám si říct, že ano. Byla jsem taková cvičená opička na klíček. „Evičko, zazpívej, ukaž, předveď…” a já měla vždycky něco v rukávu.

Máte na jevišti nebo před kamerou trému? Čím se jí zbavujete?

Trému mám vždy! A i když to zní divně, uklidňuje mě to. Tak to má být, zdravá tréma před každým vystoupením. Naopak když ji nemám, jsem tak nějak podivně a o to víc nervózní, něco není v pořádku. Snad to dává smysl. (smích)

Hrajete radši kladné nebo záporné hrdinky?

To se nedá říct… Hraju ráda všechny hrdinky!

Ve svém prvním filmu jste hrála feťačku, jak to bylo náročné?

Byla to malá role, měla jsem tam jen čtyři natáčecí dny. Ale pokaždé tomu předcházely dvě hodiny v maskérně… Neseděla jsem tam kvůli mejkapu a rtěnce, ale kvůli modřinám a vpichům a maštění vlasů… Jednou jsem zkusila jít tak po natáčení domů. No, cesta to byla veselá. Lidé přede mnou uskakovali a schovávali peněženky.

Jakou kinematografii máte vy osobně ráda? Jaký je váš oblíbený film?

Hudební i filmový vkus je u mě velice proměnlivý, závisí na náladě a momentálním rozpoložení. Ale film, na který mám chuť se dívat znovu a znovu, je The Fall od režiséra Tarsema Singha. Je to nejen úžasná vizuální podívaná, ale taky krásný dojemný příběh. Jo a Limonádového Joea jsem jako malá uměla nazpaměť!

Kdybyste dostala nabídku jít hrát do některého z nekonečných seriálů, přijala byste ji?

Já nevím. Mně osobně se tam moc nechce, ale určitě tím nepohrdám. Spíš naopak, obdivuji herce, kteří si i v takových podmínkách dokáží udržet svou laťku a za svou prací si stát. Vedle toho totiž excelují na jevištích různých pražských divadel, mnozí se věnují dabingu, rozhlasu a v neposlední řadě svým rodinám. Než jsem se v těchto kruzích začala pohybovat, byla jsem zabedněný odpůrce seriálů a reklam a vůbec všeho rádoby „komerčního”. Je jednoduché někoho odsoudit, když člověk nemá ani páru o tom, jak to chodí…

Chybí vám v Praze něco ze Slovácka?

Jo! Rodina, přátelé, příroda, cimbálovka, zabijačky, Jiné café, klub Mír a moravský klid.

Autor: Blanka Malušová

zdroj Denik,cz

 

 
Mádlova holka, Eva Josefíková, je i oblečená kočka!

Mádlova holka, Eva Josefíková, je i oblečená kočka! Michaela Feuereislová

Vnady uvěznila do neforemného trička, přesto okouzlila davy: Půvabná kráska z Vejšky vedle Mádla kvete

6. září 2014 9:55

Vůbec nic provokativního neukázala, stejně se nad ní chlapci rozplývali! Rozkošná přítelkyně Jiřího Mádla (27) Eva Josefíková (24) totiž s partnerem podpořili charitativní projekt Českého rozhlasu Světluška a prodávali v Praze u metra Anděl tykadélka a podobné dárkové předměty, které mají pomoci zrakově postiženým. A herečce se dařilo hlavně u mladých kluků. Ti u ní nakupovali jako diví!

Jirka s Evičkou a kamarádkou měli u lidí vůbec mimořádný úspěch. Nejen u Mádla, ale ani v případě Josefíkové, která se ve filmu nebojí ukázat, to ani nepřekvapuje. Herecké a dnes pomalu už i režisérské hvězdě se není co divit, že s touhle roztomilou holčinou žije. Stačí, když po vás stydlivě hodí očkem a přepsali byste na ni vilu. Věříme ale, že mezi nimi probíhá i duševní souznění…

Dvojice spolu žije už dva roky, dohromady se dali při natáčení praštěné komedie Probudím se včera. Mají za sebou i období odloučení, rozkolem mezi nimi to ale prý nebylo. 

David Zápal, Super.cz

22. března 2014 • 12:00

Mádlova přítelkyně Josefíková: Geislerové nemůže přijít na jméno!

Kdyby matku nehrála Geislerová, Eva by roli získala.
Kdyby matku nehrála Geislerová, Eva by roli získala. (Foto Falcon, herminapress.cz, ara, koláž Ahaonline.cz )
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Eva prošla dvoukolovým castingem. V prvním kole dokonce běhala na Strahovském stadionu. Konkurz na hlavní roli atletky vyhrála, ale pak přišla studená sprcha. „Matku hlavní atletky hrála Aňa Geislerová a já vypadám, jak vypadám. Vzhledem k tomu by bylo těžké nás udělat tak, abychom byly uvěřitelný jako máma a dcera,“ řekla Eva, která si tak z natáčení odnesla o několik set tisíc menší honorář.

„Nedělala jsem to kvůli honoráři, ale hlavně kvůli tomu, abych se někam posunula,“ svěřila se herečka v rozhovoru na Frekvenci 1.

zdroj Aha,cz
 
Eva Josefíková

Eva Josefíková Foto: Lucie Robinson pro DEBRA ČR

Nejkrásnější česká mladá herečka se oblékla do obalů. Josefíkové by to ale seklo i v pytli od brambor

3. října 2014 16:26

Evu Josefíkovou (24), přítelkyni Jiřího Mádla (27), mnozí vnímají jako nejkrásnější herečku nastupující generace. Je tak půvabná, že jí to sekne i v neforemném charitativním tričku nebo v oděvu od obalového designéra Jana Činčery. S jeho šaty pózovala pro charitu, jejíž patronkou je Jitka Čvančarová.

Stala se totiž jednou z tváří pátého ročníku osvětové kampaně 12 plus 12, jež podporuje pacienty s nemocí motýlích křídel. V kalendáři známé osobnosti ukazují z různých úhlů svět lidí, kteří trpí touto krutou chorobou. A právě šaty Evy mají strukturou motýlí křídla symbolizovat.

„Když mě Jitka Čvančarová oslovila, neváhala jsem ani minutu. Obdivuji všechny, co jsou do projektu zapojeni, a hlavně pacienty samotné a jejich rodiny. Jsem ráda, že i já můžu alespoň trochu přispět ke zpříjemnění jejich každodenního života. Je mi velikou ctí,“ řekla ke své účasti Josefíková s tím, že jí instalace designéra pomohla vcítit se do problému. 

David Zápal, Super.cz

Mádlova holka si užívá luxusu: Na Lvy přišla bez přítele, zato v nejdražším outfitu včetně norka na ramenou

23. února 2015 10:05

Herečka Eva Josefíková (25) a její přítel, herec a režisér Jiří Mádl (28), se v poslední době nějak míjejí. Na Cenách filmové kritiky, kdy Jirka přebíral ocenění za nejlepší debut v podobě filmu Pojedeme k moři, nám chyběla ona, na Českých lvech, kde měl Mádl opět nominaci a Eva byla nominována též, za snímek Fair Play, zase chyběl on.

 
 
 

"My si to tak střídáme," smála se Eva. "Ne, já jsem na Ceny kritiky přišla, ale až tak pozdě, že už tam skoro nikdo nebyl. A teď má zase Jirka práci, tak se tady snažím reprezentovat se skoro rodinou místo něj. Jsme tady ve společné partě kolem Pojedeme k moři a Fair Play. Ale cenu bych bývala nepřebírala, to měli na starost jeho maminka a bratr," dovysvětlila.

Eva měla nejluxusnější outfit ze všech. Kdyby se fotila do módního časopisu, popisky by zněly nejspíš takto: Herečka, nominovaná v kategorii vedlejší ženský herecký výkon za film Fair Play, si vybrala dlouhé lososové šaty bez ramínek z organzy s bílým motivem orchideje z kolekce Fendi Resort 2015 a lososové bolerko z kolekce Fendi Color Pequin. Look doplňují béžové boty na platformě Fendista, náramek s kožešinou z kolekce Delfiny Delettrez pro Fendi a kabelka Baguette s miniflitry z limitované edice.

"Příprava byla velice rychlá a zběsilá. Můj záměr nebyl, abych tady měla nejdražší šaty, ale chtěla jsem se hlavně cítit dobře," řekla nám. Ani nevěděla, z čeho je vlastně kožíšek, který model doplňoval. "Lištička, nebo noreček, nevím. Ale každopádně je to hezký kožíšek. A já jako antivegetarián a ani velký ochránce zvířat to nějak neřeším. Snad mne ten pravý ochránce zvířat cestou ven nepostříká nějakým sprejem," uzavřela Eva. 

 

Saša Šeflová, Super.cz

Nestydí se před kamerou obnažit a pohoršuje ochránce zvířat: V divadle ale Eva Josefíková vypadá jako neviňátko

18. března 2015 5:55

Herečka Eva Josefíková (25) má ten dar, že vypadá mnohem mladší, než ve skutečnosti je. Zvlášť, když se tomu divadelním stylingem trochu pomůže. V nové hře Garderobiér, již chystá Divadlo Bez zábradlí (premiéra 26. března), z ní dva zapletené copy udělají děvčátko (protipólem jsou její obnažené televizní role nebo vyjádření, které hnulo žlučí nejen ochráncům zvířat).

Josefíková ztvární roli vedlejší, jednu z hereček Irenu. V té hlavní se představí Josef Carda. „Nikdy jsem neměl vysněné role, ale po nazkoušení hry Garderobiér bych byl hodně naštvaný, kdyby mě role Normana minula,“ říká Carda, který v Divadle Bez zábradlí účinkuje v dalších osmi inscenacích.

Dále hrají Karel Heřmánek (67) (ten hru rovněž režíroval), Bára Kodetová (44), Dana Syslová, Zdeněk Dušek a Karel Heřmánek jr. v alternaci s Martinem Kubačákem.

Krátký popis děje: Dvou sté dvacáté sedmé představení Krále Leara. Kdysi hvězdný shakespearovský herec a despotický principál kočovné společnosti, který si říká Sir (Heřmánek), je u konce s dechem. Na Londýn dopadají nacistické bomby, ale ani ty Sirovi nezabrání hrát. Celý svůj život zasvětil divadlu. Teď ho ale zrazuje paměť i zdraví. Po boku mu však stojí jeho věrný garderobiér Norman, který nejenže o svého pána oddaně pečuje, ale zároveň mu pomáhá sehrát jeho poslední velkou roli.

Hra, jejímž autorem je Ronald Harwood, který čerpal z vlastních zkušeností - sám byl garderobiérem u sira Donalda Wolfita v Shakespearovské společnosti, je poctou nejen Shakespearovi a divadlu jako takovému, ale i lidem v zákulisí, bez kterých by divadlo nemohlo fungovat. 

Jana Hofmanová, Super.cz

 

Jak moc sexy umí být divadlo? Podvazky Evy Josefíkové napoví...

21. března 2015 5:55

Herečku Evu Josefíkovou (25) čeká za pár dnů další divadelní premiéra. Jedná se o hru Garderobiér, již uvede Divadlo Bez zábradlí a Eva si zahraje naivní herečku Irenu. My jsme měli možnost zhlédnout představení s předstihem na generálce, a ač je půvab Evy Josefíkové nesporný, excelují v něm především muži. A to Karel Heřmánek (67) a Josef Carda.

První hraje starého herce shakespearovské společnosti, jenž si říká Sir a který svou profesí žije a ani nálety mu v odehrání jeho posledního kusu nezabrání, druhý Sirova garderobiéra Normana.

Zajímavé je, že autor hry Ronald Harwood čerpal z vlastních zkušeností, sám byl garderobiérem u sira Donalda Wolfita v Shakespearovské společnosti.

Garderobiér bude mít premiéru 26. března v Divadle Bez zábradlí a hrají v něm tedy zmínění Karel Heřmánek, Josef Carda a Eva Josefíková a dále Dana Syslová, Bára Kodetová (44), Zdeněk Dušek a Karel Heřmánek jr. v alternaci s Martinem Kubačákem. Režie se ujal Karel Heřmánek. 

Jana Hofmanová, Super.cz

 

Velká láska skončila: Jiří Mádl a Eva Josefíková se po třech a půl letech rozešli

27. března 2015 9:53

Oblíbený herec a nově i režisér Jiří Mádl (28) se po třech a půl letech rozešel s hereckou kolegyní Evou Josefíkovou (25).

„Jsem hodně smutný, bohužel jsme se před týdnem rozešli,“ prozradil Mádl v rozhovoru pro časopis Téma.

Za rozchod s pohlednou herečkou prý nemůže nikdo třetí. „Těch důvodů je víc, hlavně šlo o jiné představy o životě, rozdílné povahy a zájmy,“ rozpovídal se o rozpadu vztahu Mádl, který ale na Josefíkovou stále nedá dopustit. „Nic špatného jsme si neudělali, jsem vděčný za každou minutu, kterou jsem mohl s Evičkou strávit,“ uzavřel Mádl.

O tom, že to mezi Mádlem a Josefíkovou neklapalo už před měsícem, svědčí i incident, který se měl stát po maturitním plese v Bílině, který Jiří Mádl moderoval. Herec měl dostat od tamních gymnazistů nakládačku za to, že údajně koketoval se zadanými dívkami. 

Anna Veškrnová, Super.cz

 

Poprvé promluvila o rozchodu s Mádlem: Jak se teď žije krásné Evě Josefíkové?

10. června 2015 5:55

Herečku Evu Josefíkovou (25) jsme potkali na charitativním bazaru Emmy Smetana (27), kde ještě loni prodávala svršky spolu s expřítelem Jiřím Mádlem (28). Teď už je pár měsíců sama, ale nestěžuje si. S Jirkou prý zůstali v přátelském vztahu, o čemž svědčilo i to, že na jejím stánku byly i kostýmy z jeho posledního filmu Pojedeme k moři.

"Letos tady prodávám věci svých kolegů a kamarádů, protože je to už třetí ročník, nic svého jsem doma nenašla. Pomáhám tady jako prodejce. A jsou tady i věci od Jirky. Není to tak, že bych rozprodávala to, co mi po něm zbylo, ale on sám sem dal věci ze svého filmu," vysvětlila nám.

Nového partnera prý zatím nemá, novinkou je, že se nevrátila bydlet k partě kamarádek, s nimiž žila před Mádlem. "Rozhodla jsem se, že už jsem dospělá, tak bydlím sama. A hlavně mám spoustu práce. Nastupuju do Švandova divadla a točím s Českou televizí. Na půl roku mám s volným časem vystaráno," ujistila nás. 

Saša Šeflová, Super.cz

 
Během focení klasické ruské zimy se Eva částečně odhalila.

Během focení klasické ruské zimy se Eva částečně odhalila. Foto: archiv Grade

Rozhovor: Mladší verze Šafránkové zahalená v luxusu za statisíce: Ona ale raději obléká věci z druhé ruky a pánská trika

2. listopadu 2015 5:55
Je označovaná za jeden z nejvýraznějších hereckých talentů mladé generace. Vzhledem k tomu, že je Eva Josefíková zároveň majitelkou půvabné tváře, rádi ji využívají i na focení módy v luxusních magazínech. Naposledy dostala příležitost objevit se v nadcházejícím čísle magazínu Grade, kde mohla částečně uplatnit také svůj herecký talent. Díky luxusním kožešinám a šperkům astronomické hodnoty se vžila do role Anny Kareniny. Jiří Čeladník, Super.cz

Evo Josefíková, jak sis užívala tohle unikátní focení?

Na focení jsem se těšila a nezklamalo. S fotografem Pavlem Hejným už jsem se dřív setkala, takže jsem věděla, že výsledné fotky budou skvělé. Šéfredaktor Pavel Mahdal mě zase překvapil zajímavým tématem spojeným se zimní tématikou. A vůbec všichni v týmu jsme si, myslím, vzájemně sedli.

Jsi ten typ herečky, která vnímá focení jako nutné zlo, nebo si to naopak umí užít?

Neřekla bych přímo zlo, spíš občasná nutnost. Ale takto stylizované focení si užívám, protože je to vlastně další role. Jen ne na jevišti nebo před kamerou, ale před objektivem fotoaparátu.

Co je tvému vkusu bližší? Second hand, nebo Pařížská? Dáváš přednost oblečení z druhé ruky, nebo musíš mít módní kousky z posledních kolekcí?

Abych řekla pravdu, tak peníze radši investuju do jídla, zážitků, nebo obecně praktičtějších věcí než třeba do značkových kabelek. Nakupovat mě donutí, až se něco z mých oblíbených věcí už opravdu nedá nosit. Důležité je pro mě pohodli. A teď jsem si oblíbila panská trika.

Kromě toho, že máš za sebou práci na tomto zajímavém editorialu, jaká práce tě v poslední době těší?

Právě finišujeme ve Švandově divadle zkoušení nové inscenace Pankrác 45. Premiéra se chystá na 6. a 7. listopadu. A připravuji se na natáčení historického filmu pro Českou televizi. 

Jiří Čeladník , Super.cz

 
Eva Josefíková

Eva Josefíková Foto: archiv FTV Prima

Od princezny z pohádek po krásnou lékařku, co se zamiluje do bohatého ženáče: Eva Josefíková si zahraje v novém seriálu

24. února 2017 6:00

Po Sabině Laurinové (44), je herečka Eva Josefíková (27) další tváří nového seriálu z lékařského prostředí Modrý kód. Eva, kterou si většina diváků spojuje s rolemi jemných princezen, si zahraje mladou lékařku Lucii Krutinovou, která se zamiluje do ženatého a bohatého majitele hotelu v Krušných horách (Václav Vašák).

„Takové věci se dějí a jsou na denním pořádku. Někdo si prostě nemůže pomoct, a když je zamilovaný, tak se vrhá do něčeho, co už třeba od začátku nemá smysl,“ říká o své nové roli Eva Josefíková. Častou životní komplikaci mladých žen herečka prožívá naštěstí jen před televizní kamerou.

Modrý kód Prima natáčí od konce srpna 2016 a diváci se mohou těšit na příběhy, které jsou inspirované skutečnými zážitky pacientů, lékařů a všech pracovníků na urgentním příjmu. Sabina Laurinová si v seriálu zahraje vrchní sestru Mery. 

Anna Veškrnová , Super.cz

 

 

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář